Feriegiganten DanCenter virker udefraset som en virksomhed i krise, hvor de ifølge brandingekspert William Atak har ødelagt 65 års omdømme på blot 65 dage.

B.T. har i samme periode kunnet berette fra flere utilfredse kunder, som har banket panden mod i muren i forsøget på at få kontakt til DanCenter. 

Og nu er der nye problemer for firmaet.

B.T. havde i sidste uge kontakt med lokal ejerservicechef hos DanCenter Dorthe Riis på baggrund af flere af de utilfredse kunders oplevelser. 

Hun lovede i interviewet, at de ville vende tilbage til lejer Sisse Bolding og hendes familie inden for maksimalt en uge, efter B.T. havde gjort dem opmærksomme på sagen. 

Derudover bekræftede Dorthe Riis, at hun kunne se, at sagen lå i deres system uden svar.

Men det er nu otte dage siden.

Sisse Bolding og hendes familie måtte forlade en DanCenter-bolig på Ærø før tid  weekenden op til påske – blandt andet fordi de blev mødt på dørtærsklen med en vanvittig stank af kattepis. Der lå også et råddent æble under sengen på børneværelset. 

Foto: Privat
Vis mere

I løbet af den seneste uge har Sisse Bolding sendt endnu en mail – oveni de mails og tre opkald hun i forvejen havde sendt mod DanCenter i løbet af de 24 dage, der er gået siden familien måtte afbryde deres ophold.

Men hun har altså ikke hørt noget endnu.

Og selvom det mest er princippet i, at hun ikke vil betale 1800 kroner for et ubrugeligt produkt, så er det også penge, hun håber kommer tilbage. 

»Jeg er i øjeblikket voksenelev, og med to børn har vi derfor begrænsede penge til rådighed om måneden til den her slags oplevelser.«

B.T. har forsøgt at få en kommentar fra DanCenter, men de er ikke vendt tilbage.