MINE SIDER

Kundeservice

Skriv til os

Vi forventer at svare indenfor 1-3 hverdage.

Gå til kontaktformular

Ring til os

+45 33 75 36 75

Man-fre 8:00 - 16:00

Ring mig op

Vi ringer dig op hurtigst muligt inden for åbningstid.

Man-fre 8:00 - 15:00

Top 10 spørgsmål

  • Kan jeg flytte avisen til hele Danmark uden ekstra betaling? +

    Ja, du kan sende avisen til alle adresser i Danmark uden, at det kommer til at koste ekstra for dig. Du kan dog komme ud for, at der på nogle adresser vil være en anden leveringsform, end du er vant til. Fx kan du opleve, at avisen bliver leveret af Post Nord i stedet for bud om morgenen.

  • Kan jeg sætte min levering på pause? +

    Ja, du kan altid sætte din levering på pause i op til 3 måneder. Du vil samtidig have digital adgang i hele perioden, hvis det er en del af dit abonnement.

  • Hvornår skal jeg senest melde en ferieændring? +

    Normalt kan vi nå at flytte din avis eller sætte den på pause til dagen efter, hvis vi har bestillingen inden kl. 12 dagen før. Der kan dog være længere behandlingstid op til helligdage og i weekenden. Hvis du sender dit ferieønske via mail, bestræber vi os på at få det ekspederet så hurtigt som muligt, men du må forvente en længere behandlingstid, end hvis du ringer eller bruger vores selvbetjening. Hvis du også abonnerer på Weekendavisen, er fristerne anderledes.

  • Hvilke muligheder har jeg hvis min avis udebliver? +

    Det er vigtigt, at du fortæller os, hvis din avis er udeblevet, så vi kan sende en reklamation til distributøren og på denne måde hurtigt få rettet op på leveringen. Du kan altid gøre det via selvbetjeningen. Her vil det også fremgå, hvis avisen skulle være forsinket. Husk, at du altid kan læse e-avisen, så du ikke skal undvære dine daglige nyheder.

  • Hvordan ændrer jeg min permanente leveringsadresse? +

    Hvis du ønsker at ændre i din permanente leverings-eller faktureringsadresse, skal du kontakte Kundeservice enten via mail eller telefon.

  • Hvordan læser jeg min regning? +

    Du kan finde en vejledning til at forstå din regning her.

  • Hvorfor står der to opkrævninger på samme Betalingsservice-oversigt? +

    Da alle vores abonnementer er forudbetalte, kan du opleve, at vi opkræver for to perioder på samme tid. Det vil kun ske ved abonnementets start. Fremadrettet vil du altså kun modtage én opkrævning pr. Betalingsservice-oversigt.

  • Hvorfor er mine krediterede aviser ikke trukket fra på min nye regning? +

    Krediterede aviser forlænger den indeværende abonnementsperiode med et tilsvarende antal leveringer. De vil altså ikke blive fratrukket din regning. I stedet vil slutdatoen på den indeværende abonnementsperiode flytte sig frem i tiden.

  • Hvordan ændrer jeg adgangskode? +

    Du kan ændre din adgangskode ved at gå ind på denne side https://www.bt.dk/faa-adgang.

  • Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt min adgangskode? +

    Hvis du har glemt din adgangskode, går du til forsiden af https://www.bt.dk, klikker på Log ind og herefter på Glemt adgangskode og følger anvisningen.