Hvad har du gang i, Mikkel Hansen?

____simple_html_dom__voku__html_wrapper____>____simple_html_dom__voku__html_wrapper____>De fleste kender det. En sportsstjerne bliver interviewet på tv, og det eneste man som seer kan fokusere på er de kæmpemæssige reklamelogoer, der pryder alt lige fra key-hangers til skjorteflipper og kasketter.

Masser af sportsstjerner reklamerer og tjener penge på at være ansigt for forskellige virksomheder. Og det er ofte virksomheder, der intet har at gøre med sportsverdenen. Kigger man for eksempel på sportsnavne som Caroline Wozniacki og bokseren Brian Nielsen, er de ofte omvandrende reklamesøjler.

Mikkel Hansen er verdens bedste håndboldspiller, og han er altid meget alvorlig og formel, når han udtaler sig til journalisterne før og efter kampene.

Den dygtige håndboldspiller er, i takt med at håndboldevnerne er vokset, også blevet lidt af en stjerne udenfor banen. Flere virksomheder har fået øjnene op for den store spiller bla. shampoo-firmaet Head&Shoulders, der har Mikkel Hansen som model.

I en ny video lader Mikkel Hansen alvoren falde, og han tager tykt pis på sig selv, og på andre sportsstjerner, der vifter med produkter og diverse store logoer i bedste sendetid i medierne.

I videoen møder vi Mikkel Hansen, der er ved at gøre klar til et interview med sportsjournalisten Jimmy Bøjgaard. Men Jimmy er ikke tilfreds med den logo-storm Mikkel Hansen er klædt i. Han mener ikke at logoerne ser godt ud på tv.

Det er Head& Shoulders, der selv står bag videoen.

Hvorfor laver i en video, der i bund og grund tager pis på jer selv og jeres eget produkt?

- Vi ønsker at overraske fans ved at give dem noget sjovt og anderledes. Formålet med videoen er at underholde og engagere seerne ved at vise dem en anden side af både Head&Shoulders og Mikkel som atlet, siger Hanna Jonasson Drotz, der er PR Manager for Head&Shoulders Nordic, til bt.dk.

Det bliver spændende at se om Mikkel Hansen også smider trøjen næste gang han er på tv i virkeligheden.