____simple_html_dom__voku__html_wrapper____>____simple_html_dom__voku__html_wrapper____>Tirsdag morgen kan du oplever problemer med at logge på Danske Banks hjemmeside og bankens netbank.

Det bekræfter Danske Banks presseafdeling over for bt.dk.

Det er endnu uvist, hvad der er problemet, og hvor længe nedbruddet kommer til at vare. Det er heller ikke klart på nuværende tidspunkt, hvor mange af bankens kunder, der er omfattet af fejlen.

På bankens profil på facebook står der.

- Vi kæmper desværre med nogle sporadiske problemer på en række af vores systemer. Det gør, at nogle af jer ikke kan komme på Mobil-, Tablet- og Netbank. Vi skal nok melde ud herinde, ligeså snart det hele virker igen, men indtil da har vi set, at nogen kommer på ved at prøve flere gange. Vi beklager meget, og løber så hurtigt vi kan for at få løst fejlen. Håber I alligevel får en god formiddag.

Men allerede flere timer før denne status dukkede op, havde en del kunder opdaget, at noget var galt. Flere af dem skrev på bankens facebook-profil og spurgte, hvad der var galt.

Fejl-meldingen havde da heller ikke ligget på bankens profil i mange minutter, før flere kunder reagerede på den.

Henriette Humlebæk føler sig lidt provokeret af, at banken omtaler problemet som sporadisk:

- Der er ikke noget sporadisk her, jeg har prøvet kontinuert hele morgenen at komme på Netbank via min pc!

Flere kunder er vrede over, at der gik adskillige timer, før banken meldte ud, at den havde problemer.

Peter Juhl skriver blandt andet:

- Mange tak for beskeden - men hvorfor har I ikke et beredskab, der kan melde dette ud her det øjeblik, I har problemer? Jeg og mange andre bliver nervøse for vores egne systemer og i sidste ende sikkerheden for vores aktiver hos jer. Det er 9 timer siden at jeg oplevede de første problemer...