Kun iført stramme sorte jeans og en 'Chanel' t-shirt malet direkte på overkroppen, blev en ung kvinde sendt rundt i de københavnske gader. Det er indholdet i en ny promotion video, som BT også bragte torsdag, og som nu er blevet et viralt hit.

Ikke bare i Danmark, men i hele verden. Således har en lang række udenlandske medier fået øje på videoen, som de straks har skrevet historier om. Det drejer sig blandt andet om de engelske aviser Daily Mail og Metro.

- Det er ret vildt pludselig at blive ringet op af nogen af Europas største aviser. Videoen startede jo lidt som en joke, men den har jo vakt stor opsigt ude i verden, siger Stine Stahr, der er redaktionschef hos Eyeworks, som har stået bag videoen.

Videoen er lavet for at promovere et nyt dating-program på TV3. Stine Stahr forklarer, at de videoen skulle gøre opmærksom på deres dating-program, så flere vil melde sig til de kommende castings.

- Det er svært at caste folk om sommeren, og samtidig vil vi gerne skille os lidt ud fra de 20 andre dating-programmer, der er i omløb. Derfor fandt vi på det her, så folk måske stopper op og tænker, at de kunne være fedt at deltage i lige netop vores program, siger Stine Stahr til BT.

Optagelserne til programmet starter til efteråret.