Den svenske musiktjeneste har succes over hele verden, og i næste uge holder de pressemøde om, hvad fremtiden byder på.
____simple_html_dom__voku__html_wrapper____>____simple_html_dom__voku__html_wrapper____>Spotify er populært i Danmark, også selvom de ligger i konkurrence med WiMP og TDC Play. Men endnu mere populært er det på verdensplan, hvor den svenske musiktjeneste nu har 10 millioner registrerede brugere. 2,5 millioner af disse lægger hver månded, hvad der svarer til den danske pris 99 kroner for at få lov at lytte uden reklamer til al den musik, de vil.
I næste uge holder Spotify et stort pressemøde, hvor de vil afsløre den næste store udvikling for tjenesten. Der er ikke sluppet ret meget ud om, hvad Spotify har i ærmet, men gættene er mange. Der er nogle, der mener, at dette er pressemødet, hvor samarbejdet med Facebook for alvor bliver lanceret, andre gætter på at Spotify nu vil begynde at streame andet end musik, f.eks. podcasts, eller endda TV-shows og film.
Men det bliver vi alt sammen klogere på i næste uge.