Brøndby IF har indgået en etårig sponsoraftale med Bet25. Det oplyste klubben på et pressemøde mandag eftermiddag.

Som BT kunne fortælle mandag formiddag, bliver den danske bookmaker Bet25, der i foråret blev lanceret i samarbejde med tele- og mediegiganten TDC, ny hovedsponsor i Brøndby IF.

Sponsoraftalen vil tilføre et 'væsentligt' millionbeløb til Brøndby, der længe har været på jagt efter en ny hovedsponsor, men på pressemødet på Brøndby Stadion ønskede administrerende direktør Jesper Jørgensen ikke at oplyse om, hvor mange penge der er tale om.

Hovedsponsoraftalen har en option på at forlænge samarbejdet med yderligere to år.

TDC skal stå for at etablere trådløst internet på Brøndby Stadion som et led i den nye aftale.

Klubben fastholder forventningerne til årets regnskabsresultat før skat for 2014, hvilket betyder et underskud i omegnen af 160-170 millioner kroner.