Hvis din ekspedient har en smule svært ved at fremtvinge et smil, mens du betaler for din letmælk og makrel i tomat, så er der måske en naturlig forklaring. Mange ansatte føler sig urimeligt behandlet.
- Kunder elsker at have denne magt over os servicemedarbejdere. De elsker, at de er i stand til at svine os fuldstændig til efter en lang dag på arbejde, hvor de har brug for at komme af med deres vrede. Men hvorfor fanden skal det gå ud over os? Det spørgsmål stiller en anonym Fakta-ekspedient på hjemmesiden haderkunder.dk efter at have beskrevet mødet med en kunde, der blev så rasende over at vente i kø, at han til sidst kylede en håndfuld mønter i ansigtet på medarbejderen og stormede ud af butikken. Ifølge en undersøgelse fra HK har ikke færre end hver tredje ansatte i servicebranchen på et tidspunkt følt sig truet af kunder, og på internettet vrimler det med historier om medarbejdernes vanvittige oplevelser med grove danskere.Service-medarbejdere: Nej, du har ikke altid ret!
mest læste
weekendavisen
Fjender
søges
Fjender
søges
Fjender
søges
Danmarks vildeste solgt
Her er
køberen
Her er
køberen
Her er
køberen
Nyt i strid:
Leveret
tilbage
Leveret
tilbage
Leveret
tilbage
bekræfter
Stopper
Stopper
Stopper
Kaos i lufthavn
'Folk er
besvimet'
'Folk er
besvimet'
'Folk er
besvimet'