Ville stoppe falske rygter om Helle T i vagkampen

Corydon forsøgte også at påvirke Skat

Den ny finansminister Bjarne Corydon (S). (Foto: Linda Henriksen) Se stort billede

Bjarne Corydon ville have Skat København til at dementere rygter om Thorning og Kinnock.

Nuværende finansminister Bjarne Corydon rettede under valgkampen i september en direkte henvendelse til Skat København.

Læs også: Nu kommer undersøgelsen af Troels Lund

Læs også: Thorning og Kinnock advaret om fradrag 14 gange

Corydon, der på det tidspunkt var stabschef for Thorning og folketingskandidat, ville have Skat København til at dementere et rygte, som løb blandt journalister i dagene efter, at B.T. havde pustet nyt liv i skattesagen.

Det skriver Ekstra Bladet fredag.

Rygtet blev aldrig offentliggjort, men skulle efter sigende handle om et såkaldt smudsnotat, der var i omløb i pressen i de afgørende dage i valgkampen. Notatet indeholdt påståede og meget private oplysninger om Helle Thorning og hendes mand, Stephen Kinnock.

Læs også: Her er Helles møgsager

Og det var altså de rygter, som Corydon ville forhindre udbredelsen af med sin henvendelse.

I en mail til avisen indrømmer han, at han henvendte sig direkte efter samråd med Thornings revisor, Frode Holm. Han 'anmodede i den forbindelse - forgæves - Skat København om at gøre sagens rette sammenhæng gældende i offentligheden,' lyder forklaringen fra Corydon.

Corydon mener i øvrigt, at henvendelsen var helt efter bogen, og at han intet forkert har gjort.

HVAD MENER DU? VAR DET I ORDEN, AT HAN HENVENDTE SIG TIL SKAT? DELTAG I DEBATTEN HERUNDER

Læs også

Your comment
Kun navn bliver vist i forbindelse med kommentaren.
Dog skal alle felter med * (stjerne) udfyldes.
Kommentarer

dyneløft hos Thorning??

Af: Rigmor Kirstine Bisgaard, Torsdag den 29. december 2011, 12:17

Hvorfor er det så svært at finde frem til sandheden hos en statsmininister?

Havde det været en enlig på kontanthjælp var der nok ikke givet så mange advarsler............

Nej her havde man sendt kommunen ud for at aflure evt. overnattende gæster

hvem sagde LIGHED FOR LOVEN???

rigmor

Af: jenni, Torsdag den 29. december 2011, 20:10

Rigmor Kirstine Bisgaard, 12:17, er du lige faldet ind i ikke-sagen?
For alt det der, har kommunens skatteafdeling jo gjort. Løftet dyner og fået dokumentation for rejser og ophold i Schweiz og eventuelle andre lande.

Du ved måske ikke, at englænderen er fuldtidsansat i Schweiz og bor der?
Han kan slet ikke nå, at være 183 dage i Dk om året.
Der blev skam løftet dyne, og det blev dokumenteret, at han var 33 weekender om året i Danmark.
Skattelovene er klare og det er Danmarks DBO med Schweiz også.
Der var ikke en sag.

Hvis 'Kommunen aflurer overnattende GÆSTER hos nogen, du kender', er kommunemokken ude på tynd is, hvis det giver anledning til besværligheder.
Det må I så tage fat på.

Flere undersøgelser

Af: SBO, Onsdag den 28. december 2011, 20:59

Vi må have nogle flere undersøgelser og rigsretsager.
1. Bjarne Corydons indblanding i Helle T's skattefusk, må helt sikkert medføre en Rigsretsag?????
2. Villy og Helle Korupts mange brudte Valgløfter bør undersøges af mindst 16 komisioner ??? det er jo det eneste de røde kan finde ud af at nedsætte!!! men styre landet det kan de røde bestemt ikke.

Subjektive crap

Af: Michael Nørgaad, Onsdag den 28. december 2011, 09:30

Så meget subjektive crap, jeg vidste ikke, at der var så mange ignoranter i Danmark

Klam

Af: Laila Olsen, Tirsdag den 27. december 2011, 20:43

E n usædvanlig klam person, jeg ville ikke røre ham uden at skulle kaste op

Socialdemokrater bruger skat til magtudøvelse

Af: Hans Peder Pedersen, Tirsdag den 27. december 2011, 20:39

Mange almindelige skatteborger (specielt selvstændige erhvrvsdrivende) har oplevet, at socialdomokrater med tæt forbindelse til skatteforvaltninger har udnyttet dette til at øve ubehagelig pression mod folk, der skal forsvare interesser, der ikke deles af fagbevægelsen

hans peder pedersen

Af: jenni, Torsdag den 29. december 2011, 20:26

Det synes jeg, at du skal tale med en journalist om.
Sådan noget skal selvfølgelig frem i offentligheden og den skatteansatte, der udfører den økonomiske pression skal selvfølgelig stå til regnskab for det. På alle måder.

Jeg betvivler ikke et sekund, at det er som du siger.
Jeg har selv observeret det på nært hold.

Helt OK

Af: Anne Greis Østergaard, Mandag den 26. december 2011, 16:33

Selvfølgelig var det OK - her er der jo ikke tale om at man vil prøve at påvirke sagens udfald for at udkonkurrere en politisk modstander

Helt OK

Af: Anne Greis Østergaard, Mandag den 26. december 2011, 16:33

Selvfølgelig var det OK - her er der jo ikke tale om at man vil prøve at påvirke sagens udfald for at udkonkurrere en politisk modstander

LIGHED FOR ALLE

Af: landman, Søndag den 25. december 2011, 12:55

I bedste Socialdemokratiske ånd, skal der være lighed for alle. dette må også gælde for politiske korsriddere. Hvis Troels Lund har begået noget "kriminelt" , så skal han i aller højeste grad straffes, men det gælder så sandelig også for Bjarne Corydon; altså skal vi igen - igen bruge skatte-kr. på at undersøge vore politiker, fordi de ikke kan holde fingerene fra fadet. Den politiske scene i Danmark så i forvejen ikke for godt ud , men efter den nye regering er trådt til, der det nærmest helt kaos. Skandale sagerne nærmest står i kø for at komme i pressen. For en gangs skyld, må man rose journalisterne for at kunne afdække politisk dubiøse sager.

snyder

Af: torben, Lørdag den 24. december 2011, 09:35

hvad fanden bilder han sig ind...

og hvorfor kommer det først frem nu..

det er meget lusket

torben

Af: jenni, Lørdag den 24. december 2011, 10:32

Hvem er 'han'?
Hvad kommer frem?
Hvad er lusket?

udrejst

Af: jenni, Lørdag den 24. december 2011, 07:08

Hvis en person rejser ud af Danmark i mere end 6 måneder (180 dage) bliver h*n slettet fra folkeregistret med tilbagevirkende kraft fra udrejsedagen.
Og h*n mister altså alle rettigheder med tilbagevirkende kraft.
Det gøres også, når h*n ejer fast bopæl i Danmark - og bor der!

Danske myndigheder og regler er modbydelige mod danskere - men lefler og slesker for indvandrere.

Kinnock/Thorning er skatteål

Af: peter hansem, Lørdag den 24. december 2011, 02:23

En dansker, som er ude af DK i mere end 180, men som ikke et i et andet land i mere end 180 dage er fuld skattepligtig i DK. Har en kollega som var ude af DK i mere end 180 dage, men var både i Østrig og Tyskland

peter hansem

Af: jenni, Lørdag den 24. december 2011, 06:45

@ Er han ejer af ejendom i Danmark? Lejer han ejendom i Danmark?
Det er kriteriet for skattepligt.

Obs! at skattepligt IKKE betyder, at skatten skal betales i Danmark.

Eksemplet, du nævner, fordrer, at han ejer eller lejer ejendom i alle 3 lande. Altså råder over bolig i 3 lande. Altså har dobbeltdomicil i 3 lande.
Hvis det ikke kan afgøres imellem de 3 lande i hvilket af landene, han opholder sig mest, er det kriterielistens sidste kriterie, statsborgerskabet, der fastsætter det skattemæssige hjemsted.
Det er formentlig årsagen.

Men vær hele tiden opmærksom på, at skattepligt betyder ikke skattemæssigt hjemsted.

BEVÆGELSEN

Af: STIG OLSSON, Fredag den 23. december 2011, 17:57

SOCIALDEMOKRATERNE I DE HØJERE KREDSE ER ALLE MED I "BEVÆGELSEN" DET BETYDER, AT DE, I STIL MED LOGERNE FORSØGER, AT SÆTTE DERES MEDLEMMER IND PÅ INDFLYDELSESRIGE POSTER, SÅLEDES, AT SOCIALDEMOKRATERNE KAN BLIVE HJULPET NÅR NOGET GÅR GALT. SE VENLIGST VERSERNE SAGER, MINISTRE OG EMBEDSMÆND. VORHERREBEVAREOS

Korruption

Af: Jan Jensen, Fredag den 23. december 2011, 16:07

Både SKAT København og Corydon bliver forhåbentlig undersøgt af kommissionen nu.

Og Thorning-Schmidts skattefiflerier skal stoppes omgående!

Jan jensen

Af: jenni, Fredag den 23. december 2011, 17:23

Der er ikke noget, der tyder på, at Helle Thorning har lavet skattefiflerier.

Undersøgelsen af SKAT-København er ikke det mest relavante, for hvorfor? Fordi du ikke kender skattelovene og konventionerne?

Men, der er selvfølgelig påtrængende grund til en grundig undersøgelse af SKATs vidnesbyrd om, hvorvidt Loft og den daværende Skatteminister har forsøgt at tvinge/presse SKAT København til at påstå ulovligt, at Danmark har beskatningsretten over englænderen, Kinnock, ikke Schweiz.

Det er jo en forbrydelse.

Det er ikke en forbrydelse - omend det er snotdumt af Corydon -, at henvende sig for at dementere noget af alt det løgn, der svirrede i pressen siden sommeren i fjor.

Anonyme personer

Af: Erling Rasmussen, Fredag den 23. december 2011, 15:03

En lødig debat her bliver delvis saboteret af personer, som ikke tør give sig til kende.
Der optræder alt for mange personer med opdigtede navne eller kun fornavn eller kun efternavn.
Hvis man ikke tør lægge navn til, bør man holde sin mening for sig selv.

surt gylp

Af: jenni , Fredag den 23. december 2011, 18:22

@ erling andersen.
Hvorfor kommer du med et surt gylp?
Hvilket belæg har du for at påstå, at folks navne er opdigtede??
Mit er ikke.

Har du en indsigt i SKAT, eller politiks forsøg på indblanding i SKATs sagsbehandling, så kom frem med det!
DET er temaet.
Navne er ikke det væsentlige. Det er indholdet.
Hvorfor siger du: "ikke tør" ? Er du da vant til at blive truet, når du siger sandheden?

Hvad skal DU egentlig bruge navne til?

Statsmininseret er skyld i skattesag

Af: Marianne Frederiksen, Fredag den 23. december 2011, 14:51

Jeg synes det er uhørt at Corydon har henvedt sig til skat i H.t..s skattesag. Og hvordan Thor Møger Pedersen kun talte om venstres sag. og helt glemte at det er H.t. som har trukket sin mands fradrag fra i 6 år. oh pludselig var sagen pludselig forældet. og sagen er godkendt af tidligere socialdemkorat. Helt ærligt hvis H.T. ikkke havde snydt havde vi sparret en masse tid og penge. det vil sige at socialdemokraterne er pampere som altid.

Marianne frederiksen

Af: jenni, Fredag den 23. december 2011, 17:11

Er du døv og blind og for dum?
ja, undskyld tonen, med det har været klart i halvandet år - for dem, der ikke allerede vidste det i forvejen:
Der er ingen skatte-sag.
Og du kan ikke klandre hende, du gør.
Hele ståhejet stammer fra en plattenslager, TVC, sekunderet af en anden plattenslager, Frode Holm, og var en and.

Det er SKAT, der beregner personfradrag og overfører ubrugte fradrag mellem ægtefæller.
Det er helt efter dansk skattebog.
Det er noget SKAT selv gør. D
et er den den danske sambeskatningsregel, der gælder for gifte, uanset om de er samlevende eller ej.

'Minister scorer fradrag fra FN-ansat kone.'
http://jp.dk/indland/indland_politik/article2601727.ece

Angste Socialdemokrater

Af: egon hansen, Fredag den 23. december 2011, 14:33

Hvorfor forsvarer Socialdemokraterne helt vildt Helle T.
hvorfor opfordrer i hende ikke til at ligge sin skattemappe frem, er i slet ikke intereseret i at se om vi har en ærlig statsminister?

egon hansen

Af: jenni, Fredag den 23. december 2011, 14:41

Det hedder ikke ligge, det hedder: lægge.

Nej, det interesserer kun vindueskikkere (strafbart) at lure i udlændingens private fortrolige forhold.

Så, nej.
Læs du skattelovene. Der står alt, hvad du har brug for at se.

Jenni

Af: Bo, Tirsdag den 27. december 2011, 23:43

Det var dog en latterlig første linje du fik skudt af i din kommentar

Thornings skattesag

Af: D. Wejen, Fredag den 23. december 2011, 13:52

Synes ikke der overhovedet skal bruges penge på en undersøgelseskommision.
Er udmærket det kommer til offentlighedens kendskab, at Helle Thorning Schmidt uretsmæssigt igennem flere år har brugt sin mads skattefradrag. Klart det var derfor hun ikke, som lovet ville lægge hele sagen frem.

@ D.Wejen

Af: jenni, Fredag den 23. december 2011, 14:10

Netop fordi, der stadig er faktaresistente persongaer som dig, er det godt, at en undersøgelseskommission undersøger sagsbehandlingens forløb.

Der er ikke noget uretmæssigt skattemæssigt.
Hun har ikke BRUGT noget.
Og 'hun' HAR lagt afgørelsen frem. Hvilket hun slet ikke skulle.

Sæt dig for pokker da ind i skattelovene.

Hvis ikke Corydan

Af: peer, Fredag den 23. december 2011, 13:29

havde hjulpet Helle T,så havde han
aldrig fået den stilling,det misfoster

peer

Af: jenni, Fredag den 23. december 2011, 13:38

Hvad er det så, at Corydon har hjulpet Helle Thorning med - ifølge dig?

skatesag

Af: svend kristensen, Fredag den 23. december 2011, 13:00

jeg har den tro at skatteministeren er jo med i det skattesvindelder forgår nu mod helle thorning skatteministeren ved jo godt at der er snydt fo når man for rykke og ikke reger så lave man svindel når det brænde på jeg forståer ikke de partier der er gået med dem få nu sandhedenfrem det vil da skade jer ved næste valg kom nu på banen mange socildemokratene har jo både snydt og svindlet i andre partier få nu rydet op såddan vi vælger stadivæk kan have tilig til jer

skatesag

Af: svend kristensen, Fredag den 23. december 2011, 13:00

jeg har den tro at skatteministeren er jo med i det skattesvindelder forgår nu mod helle thorning skatteministeren ved jo godt at der er snydt fo når man for rykke og ikke reger så lave man svindel når det brænde på jeg forståer ikke de partier der er gået med dem få nu sandhedenfrem det vil da skade jer ved næste valg kom nu på banen mange socildemokratene har jo både snydt og svindlet i andre partier få nu rydet op såddan vi vælger stadivæk kan have tilig til jer

læger

Af: jenni, Fredag den 23. december 2011, 12:47

Tror I også, at læger behandler sygdomme udfra patienternes politiske partiforhold.

Skolelæreren giver karakterer udfra forældrenes partiforhold.

Jeg synes, at det søgeligt, at se den eklatante mangel på opfattelse af saglig varetagelse af sin stillings ansvar, som man læser her blandt skribenterne.

Er I virkelig selv så korrumperede i jeres hverv?
Det skulle man tro -Jeg synes, at indlæggene kalder på, at jeres bestridelsse af jeres arbejde bør undersøgt grundigt.
Jeg har vitterligt aldrig før set en så injuriende patologisk mistænksomhed.
- tyv tror hver mand stjæler.

Fejl ! !

Af: "Spørge Jørgen", Fredag den 23. december 2011, 20:06

Det hedder ikke søgeligt, men sørgeligt.

spørge jørgen

Af: jenni, Lørdag den 24. december 2011, 06:56

@ hvis du skal tælle tastefejl, får du sørme travlt og brug for kuglerammen. ;-)
Glædelig jul.

ålen helle

Af: janne, Fredag den 23. december 2011, 12:39

helle er blevet prototypen på den glatte ål i dansk politik

glatte meninger hvis nogen
glatte svar hvis nogen
glatte skatte forhold hvis nogen (det er jo privat, hvornår hendes mand opholdt sig i danmark - så kan ingen checkke om de snyder i skat)
glat ansigt - vi stemte på hendes glatte ansigt, der var intet andet at bedømme hende på
glat i glat det hele

janne

Af: jenni, Fredag den 23. december 2011, 14:33

@ janne, jeg er 100 % enig med dig, at hun aldrig skulle have fået posten som leder af et af de store partier.

Og det er en skandale, at hun er blevet statsminister, når hendes parti var taberparti og hun personligt mistede en masse personlige stemmer.
Venstre gik frem og Venstres partileder mere end fordoblede sit pensonlige stemmetal.
V var ikke blot landets største parti, det var også valgets ubestridte vinder.

Det er IKKE ok, at valgets noltoriske taber bliver leder af landet.

Men hold det HELT adskilt fra Danmarks skattelove og Danmarks gældende konventioner med andre lande på skatteområdet. [DBO]
Hold det HELT, HELT adskilt.

De små blå

Af: Peder Sørensen, Fredag den 23. december 2011, 12:37

... prøver på alle mulige måder at sno sig, men når først dommeren får fat i Lars Lække, så skal I bare se løjer !!

alle kan være med i denne juleleg

Af: janne, Fredag den 23. december 2011, 12:33

mon der er nogen der har noget at lade nogen høre i disse sager - det er kun et spørgsmål om at grave længe nok så dukker det op alt sammen - magtens sødme opvejer alt andet og den løn og de fordele den giver kan ikke opnås andre steder for de fleste af politikerne - R-- og nøgler hele bundtet

Helle for "Ingen kommentarer"

Af: Kenneth Gaarslev, Fredag den 23. december 2011, 12:04

"Ingen kommentarer" er statsministerens erklærede valgsprog, og det bliver mere og mere forståeligt.
Forargelsen over læk og henvendelse til skat fra oppositionen kender ingen grænser, men kommunistvennen Frank Aaen finder det helt ok, at statsministeren, via sin nuværende finansminister, henvender sig til skat i hendes "personlige" skattesag.
Hr. Aaen kan åbenbart ikke se, at skatteål har samme farve -uanset hvilket parti de stemmer på.

Danske skattevæsen er svindel - Danmark en bananrepublik

Af: Jan Andersen, Hellerup, Fredag den 23. december 2011, 12:02

Alle sider har jo forsøgt at påvirke skattesagen, både på Christiansborg og hos SKAT, de er jo alle lige gode om det - hvad er forskellen på det nogen fra regeringen eller fra opositionen ?

Problemet er den danske skattelov er fyldt med elastik - der er ingen konkret skattelovgivning. Skatteloven er fyldt med ordet "bedømmelse". SKAT kan dømme som de finder til egen fordel sag for sag - vil man ha deres "dom" prøvet, må man igennem flere retsinstanser, med risiko for yderligere "straf" og for egne midler.

Derfor er de kloge ved at pakke, og rejser væk fra Danmark. Det er jo uholdbart at man ikke véd hvilken skattelov gælder, at SKAT måske en eller anden dag ringer på og vil hive en i fængsel og millionbøder - Caroline Flemming er igang med at afhænde alle sine egendomme, inkl slottet - det forstår jeg godt. Hun bliver i London hvor der ingen ejendomsskat er, og hvor skattereglerne er klokke klare.

jan andersen

Af: Jenni, Fredag den 23. december 2011, 17:43

Enig.

DBO-erne er imidlertid klare, da den kontraherende stat jo har været med til at bestemme ordlyden.
Men jeg ved godt, at det sker, at danske kommunemokker beskatter folk alligevel, selvom de ikke må.
Jeg har selv ført en sådan sag for en person.
Kommunemokken neglede 115 000 kr i uberettiget skat igennem 5 år, krystalklart i strid med DBOen.
Den måtte alligevel helt til Landskatteretten for at få det på plads.
Men det skal siges, at Landsskatteretten ordnede det på 10 minutter, da DBo-er en krystalklar.
Det var kommunemokken, der var en tyvagtig bedrager.

S = smuds og bedrag

Af: Kurt V. Pedersen, Fredag den 23. december 2011, 11:47

Endnu et bevis på, at S + SF alene er kommet til magten via snyd og bedrag.

Helle Tavshed Thorning

Af: L. Johansen, Fredag den 23. december 2011, 11:28

Og er det ikke samme mand, der "overtog" Sass's job?

Og Helle Tavshed Thorning har nu nægtet at udtale sig om, HVORFOR Sass ikke fik den post!
(er det i virkeligheden Helle selv, der ville af med Sass - så Corydon kunne få den tjans?

Helle er TAVS om ALLE spørgsmål, hun stilles - der kommer bare lidt for tæt på at afsløre sandheder.
Hendes tavshed(er) fortæller os, hun ikke er troværdig.

Det lugter OGSÅ!

Helles tavshed

Af: M. Guldborg, Fredag den 23. december 2011, 14:09

og hendes påberåbelse af fortrolighed står i skærende kontrast til hendes løfte om at "lægge hele sagen offentligt frem". Hendes skattesag lugter mere og mere, og hun skal nok håbe på, at ingen af de udpegede undersøgere i kommissionen finder det relevant at undersøge, hvorvidt Helle Thornings mand fik helt samme behandling som alle andre ville kunne påregne. Her finder man sandsynligvis en god grund til det påståede "magtmisbrug", fordi skatteministeriet naturligt nok havde en interesse i at sikre, at ingen får særbehandling i disse sager.

Og ja, hendes tavshed omkring Henrik Sass er ligeledes bemærkelsesværdig... men måske Henrik Sass en dag afslører hendes lille PET-nummer for at få Corydon som finansminister i stedet. Hun kunne jo ikke undgå at kende til Sass' smudsige ven, for ham havde han da haft i årevis.

æt på det kriminelle

Af: Erling Olsen, Fredag den 23. december 2011, 10:47

Det at Helle fik ordnet sin skattesag af et partimedlem, er tæt på at være kriminelt.

Jenni

Af: Lotte, Fredag den 23. december 2011, 10:05

Hvis du arbejder i BDO som andet en rengøringsassistent - må du også vide at reglerne for arbejde i udlandet er ekstremt indviklede - så hvorfor ikke lægge alle sagen facts på bordet - som Helle jo lovede da hun kom hjem fra Frankrig

Lotte

Af: jenni, Lørdag den 24. december 2011, 13:55

@ Lotte, du ved ikke, hvad DBO-er, vel?
Eller du sidder og manipulerer for at forvirre folk, ikke?

Her har du SKATs ligningsvejledeninger over DBOerne.

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=102225&vId=204294&tree=expand

Du kan finde englænderen Kinnocks DBO mellem Danmark og Schweiz der.
Og som du ser er det 183 dages reglen, der gælder.

Det, du skriver, er noget vås.
Det er virkelig ganske enkelt.

'Helle' har lagt mere på bordet, end hun skal.
Afgørelsen i mandens ikke-sag ER fremlagt.
Den rager egentlig ikke os. Heller ikke hvis det havde været hende sag.
Du må lige huske, at man ikke må lægge andres fortrolige forhold frem.

Ingen over - og ingen ved siden af ....

Af: H. Hansen, Fredag den 23. december 2011, 10:05

Der er vist ingen af de 179 folkevalgte som på noget tidspunkt ikke forsøger at sammenblande politiske og egne interesser, men at man sender "folk i byen" på kryds og tværs er hyklerisk - for ALLE partier. Opfør jer dog som et ansvarligt menneske og stå frem - og lad spindoktorer som ikke er deres egen løn værd, samt soldater i det politiske spil tage fat på de reele problemstillinger. Kære folkevalgte - I skulle fyres hele bundtet og tvangsudskrives til at arbejde i en almindelig virksomhed. Med jeres attitude og opførsel ville INGEN af jer holde prøvetiden ud.
God jul til alle og lad os håbe at 2012 bliver et meget bedre år!

Magtmisbrug?

Af: L. Johansen, Fredag den 23. december 2011, 09:49

Nå så S benytter sig af magtmisbrug? Manden fik jo held af det - sååå...
Og nu indrømmer skattescefen, han har stor tilknytning til S
- og at han "personligt" behandlede Helles "frikendelse"?

Det lugter!

Rød fløj vil jo have alt frem i det åbne. Siger de....
Ja, lad Helle og manden - uden livsinteresse i sine børn/familie -få sagen set efter af en skattebehandler UDEN FOR S.
Og INDEN sagen forældes!

Kan vi som vælgere ikke kræve det? Kan man ikke samle underskrifter på at den sag tages om?
Eller er det noget Helle og "hendes" selv bestemmer?
Hun ER landets statsminister - og hun skalter og valter med vore penge - mere skat, afgifter, fængselsringe osv., så vi må vel kunne forlange, at vi har en statsminister der på det område har RENT MEL I POSEN?
Ellers ligner landet en bananrepublik med korruption og magtmisbrug.

Alt frem i det åbne, tak!!!

Af: Hanne Hansen, 09:29

Af: jenni, Fredag den 23. december 2011, 09:49

Hanne hansen, du er en alt for dårlig læser.
Det er for dumt, at du er helt galt afmarcheret.

 

Lige nu på B.T. PLUS

Nyheder

Sådan blev jeg Johanne Schmidt-Nielsen

17/04 10 kr
Bil og camping

Bøderne i EU er eksploderet

12/04 10 kr
Slank

Bliv slank - uden at blive fattig

11/04 10 kr
Motion

Chris MacDonald: Når målet skal nås

07/04
Jobzonen - Ny karriere

Annonce: