Hanne Damsgaard på 74 år er ved at gå amok over telegiganten Norlys.
»Det er fuldstændig grotesk den måde, jeg bliver behandlet,« siger hun.
I sidste uge fortalte Bente Ytzen, Andrea Keller og Jeanette Sørensen, hvordan de har store problemer med kundeservicen hos Norlys.
Ligeledes er det kommet frem, at telegiganten har haft en eksplosion af dårlige anmeldelser hos Trustpilot.
Nu kan Hanne Damsgaard, der bor i Næstved, fortælle, hvordan hun igen og igen får mails med regninger for et abonnement, hun ellers opsagde i september sidste år.
Hanne Damsgaard har i mange år været kunde hos Boxer, der i 2021 blev opkøbt af Norlys.
»Jeg havde problemer med signalet hos Norlys, og jeg var så træt af at ringe til dem om de tekniske fejl,« siger hun og tilføjer:
»Jeg prøvede at blive stillet om til seks forskellige medarbejdere, og der gik halvanden time, hvor jeg havde en fra Norlys i røret, uden det hjalp noget.«
25. september sidste år fik Hanne Damgaard nok. Hun opsagde på skrift sit abonnement med Norlys.
'Jeg har haft så mange problemer med mit Norlys produkt, at jeg desværre ikke mere tror på, det kommer til at virke. Jeg er en gammel folkepensionist, hvis største fornøjelse er at følge nyhederne og gode programmer i tv. Men det kan desværre ikke lade sig gøre mere,' står der blandt andet i mailen Hanne Damsgaard 15. september 2024 klokken 13:47 sendte til Norlys.
I emnefeltet på mailen, som B.T. er i besiddelse af, står i øvrigt også hendes kundenummer hos Norlys, så der ikke er nogen tvivl om hendes abonnement.
Alligevel er regningerne fortsat blevet sendt til hende.
Senest har hun den 13. maj fået en mail fra Norlys om, at prisen for hendes tv-pakke stiger med 17 kroner fra 1. juli, så hun skal betale 696 kroner om måneden.
Det sker altså 10 måneder efter, hun har opsagt sit abonnement med Norlys.
Hvad har du gjort for at gøre Norlys opmærksom på din opsigelse af dit abonnement i september sidste år?
»Jeg har flere gange skrevet til Norlys, at jeg har fået regninger for mit abonnement, selvom jeg altså har sagt det op i september sidste år,« siger Hanne Damsgaard og tilføjer:
»Jeg har nu valgt at blokere mails fra Norlys, og jeg er i kontakt med en advokat om de ubetalte regninger.«
B.T. har spurgt Kathrine Forsberg, der er kundedirektør i Norlys, hvorfor en kunde igen og igen får mails med regninger, selvom abonnementet forlængst er opsagt.
Hun beklager og erkender, at der på grund af omlægningen til et nyt it-system er sket en fejl, så der er sendt forkerte regninger til nogen kunder.
Læs i næste artikel, hvad Norlys gør for at løse fejlen.