Det kan næppe være rart for Norlys at tjekke Trustpilot.
På bare 12 dage har 110 personer nemlig kvitteret med den sløjeste vurdering af energikæmpen:
Én stjerne.
Det får nu kundedirektøren til at reagere, skriver JydskeVestkysten.
Også B.T. har beskrevet kunders skrækoplevelser med virksomheden.
Blandt andet oplevede Helene Knudsen et opkaldshelvede med tre timers ventetid for at få fat i Norlys.
Det skete, efter det lykkedes dem at prakke den intetanende kvinde tre nye abonnementer på.
På Trustpilot kan virksomheder invitere kunder til at anmelde.
Det har Norlys gjort som mange andre.
Den manøvre er gået glimrende med 41 fem-stjernede anmeldelser fra 1. til 12. maj.
De 110 et-stjernede anmeldelser kommer derimod fra ikke-inviterede kunder.
Kundedirektør Kathrine Forsberg siger, at virksomheden ikke udvælger særlige kunder til at anmelde Norlys.
Men hun lægger sig fladt ned efter de mange dårlige oplevelser.
»Der er kunder, der har haft en ærgerlig oplevelse med Norlys, og det er jeg virkelig, virkelig ked af. Det skal der ikke herske tvivl om. Vi gør alt, hvad der står i vores magt for, at de får en god oplevelse. Det er bestemt ambitionen at gøre det langt bedre, og det ved jeg også, at vi kommer til,« siger Kathrine Forsberg til Jydske Vestkysten.