Åh nej! Ikke igen: Treårig dreng død i varm bil
Politiet ved endnu ikke, hvor lang tid den lille dreng har opholdt sig i bilen.

Politiet ved endnu ikke, hvor lang tid den lille dreng har opholdt sig i bilen.

Endnu en gang har et barn mistet livet i en varm bil.
En blot treårig dreng blev lørdag efterladt i en parkeret bil i Riverview i nærheden af Tampa i Florida.
Senere fandt drengens far ham ligge livløs i bilen og fik slået alarm.
Desværre for sent.
Ifølge ABC News blev drengen straks bragt til et hospital i nærheden, hvor han blev erklæret død.
Myndighederne vurderer, at temperaturerne på det tidspunkt, hvor drengen sad i bilen, var omkring 35 grader lokalt.
På grund af luftfugtigheden føltes det dog nærmere som 38 grader.
Det vides ikke, hvor længe drengen har opholdt sig i bilen.
Den lokale politichef kalder dødsfaldet »en tragedie« og advarer om, at en bil kan nå dødelige temperaturer inden for få minutter.
»Vi opfordrer alle forældre og omsorgspersoner i vores lokalsamfund til at prioritere sikkerheden i forbindelse med varme køretøjer,« udtaler Chad Chronister i en erklæring.
»Efterlad aldrig et barn uden opsyn i et køretøj. Selv ikke et øjeblik.«
Det er desværre ikke første gang, at et mindreårigt barn mistet livet i en overophedet bil.
Ifølge ABC News er hele otte børn døde på den måde i USA alene i år.
Sidste år mistede mindst 37 amerikanske børn livet på den måde.
Forleden rystede en sag fra Frankrig hele verden, da to børn døde, mens deres mor var på shoppetur.