Efter mange år med et klart nej til sociale medier har grevinde Alexandra kastet sig ud i Instagram-universet.
Nu reagerer hendes nye influencerbureau Social Works på nyheden over for B.T.
Og glæden er til at føle på.
»Alexandra er ofte blevet spurgt om, hvorfor hun ikke var tilstede på sociale medier, og i mange år har hun skudt tanken hen. Men nu følte hun sig klar til at tage del i universet på Instagram,« lyder det Social Works CEO, Nina Shini.
I grevindens allerførste video fortæller sønnen, grev Nikolai - som også er klient hos Social Works - at han arrangerede et overraskelses-photoshoot, så grevinden kunne få billeder til sin nye profil.
En hjælp der ifølge influencerbureauet er uvurderlig.
»Med Nikolais store erfaring og succes på området, har han givet sin mor lidt hjælp på vejen,« påpeger manageren.
Og gennembruddet kom med det samme, lyder det.
»Vi kan allerede nu se, at efterspørgslen har været berettiget. Hendes allerførste post er gået viralt med over 100.000 visninger på under 24 timer,« fortsætter hun og tilføjer:
»Det er de kommentarer, vi har for nuværende,«
Grevindens nye instagram-profil afslører flere ting, som du kan læse mere om HER.
B.T. har desuden været i kontakt med Remee Jackman, der er ejer af Social Works, men han henviser til administrerende direktør Nina Shini Andersen.
Remee ville dog gerne sætte et par ord på, da grev Nikolai kom ind i bureauet, for ham har han 'kendt en del år efterhånden'. Læs mere om det HER.