Lionel Richie blev dårlig på scenen – nu aflyser han
Men turnéen er endnu ikke helt droppet.

Men turnéen er endnu ikke helt droppet.

Lionel Richie kommer ikke på scenen fredag og lørdag.
Popikonet har således aflyst to koncerter på sin netop påbegyndte turné, efter at han tidligere på ugen måtte afbryde en optræden, fordi han blev dårlig på scenen.
I en udmelding lyder det ifølge ABC News, at Lionel Richie i stedet skal »hvile og komme sig helt«.
Det var i forbindelse med den allerførste koncert på en stor turné, hvor også bandet Earth Wind and Fire er med, at den 77-årige sanger onsdag blev dårlig i den amerikanske by Minnesota.
Ifølge nye oplysninger lød det efter cirka en time fra ham, at han følte sig svimmel.
Herefter blev hans optræden afbrudt.
Det er koncerter i henholdsvis Chicago og Columbus, der nu er blevet aflyst fredag og lørdag.
Indtil videre lyder det, at Lionel Richie vil vende tilbage til scenen og genoptage turneen tirsdag i Pittsburgh.
»Lionel er knust over at måtte aflyse de to shows og kan ikke vente med igen at optræde for sine fans,« lyder det i udmeldingen.
Det forventes, at de aflyste koncerter kan gennemføres på et andet tidspunkt.