DUP melder ud efter dødelig trafikulykke: 64-årig kvinde mistede livet i hus
Fire personer er anholdt efter den dødelige ulykke tirsdag aften.

Fire personer er anholdt efter den dødelige ulykke tirsdag aften.

Sent tirsdag aften kørte en bil ind i et parcelhus i Tilst, hvilket førte til, at en beboer i huset omkom.
Nu oplyser Den Uafhængige Politiklagemyndighed (DUP), at der er tale om en kvinde på 64 år.
»En 64-årig kvindelig beboer i huset afgik ved døden. Føreren af personbilen, passagerne i personbilen samt de øvrige beboere i huset kom lettere til skade,« lyder det fra Politiklagemyndigheden i en pressemeddelelse onsdag formiddag.
Den voldsomme ulykke fandt sted sent tirsdag aften, efter at politiet klokken 23.48 havde eftersat en bil i Tilst.
I den forbindelse kørte bilen frontalt ind i et parcelhus.
Den Uafhængige Politiklagemyndighed oplyser, at man modtog en underretning fra Østjyllands Politi om hændelsen klokken 00.26.
'Politiklagemyndigheden har på den baggrund iværksat en efterforskning efter retsplejelovens § 1020 a, stk. 2,' oplyses det i pressemeddelelsen.
Efter den bestemmelse 'iværksætter Politiklagemyndigheden efterforskning, når en person er afgået ved døden eller er kommet alvorligt til skade som følge af politiets indgriben, eller mens den pågældende var i politiets varetægt', lyder det.
Fire personer er blevet anholdt efter den dødelige ulykke tirsdag aften, har Østjyllands Politi oplyst til DR.
Politiet er i gang med at finde ud af, hvem af de fire der førte bilen.
Det vurderes også, om de skal fremstilles i grundlovsforhør.
Østjyllands Politi oplyser til DR, at de fire anholdte opholdt sig i bilen.
B.T. har talt med naboer i området, som er dybt chokerede. Det kan du læse mere om HER.