To af tidens hotteste tøjbrands har med logoet i deres nye samarbejde ramt et virkelig interessant design set med danske briller.

Vinterkollektionen Supreme x the North Face er nemlig udstyret med et logo, der af gode grunde leder tankerne hen til den velkendte daglivarekæde Dagli' Brugsen.

Folk har allerede opdaget det, og er begyndt at lave jokes om det på nettet, som man kan se her:

Foto: Rune Haldborg Jørgensen/Malthe Larsen
Foto: Rune Haldborg Jørgensen/Malthe Larsen Foto: Rune Haldborg Jørgensen/Malthe Larsen
Vis mere

Hos Coop Danmark trækker man på smilebåndet af sammenfaldet.

»Sådan er det at være trendsætter, folk følger efter«, lyder det fra informationsdirektør Jens Juul Nielsen.

»Det er faktisk vores gamle logo, for vi har lavet et nyt, som vi er ved at rulle ud til alle butikkerne«, siger han.

- Så Supreme og North Face har faktisk lavet et logo, som Dagli' Brugsen synes, er forældet?

»Vi er i hvert fald kommet videre«, siger Jens Juul Nielsen med et grin, inden han understreger, at Coop ikke føler sig generet af sammenfaldet.