Ikea har et enormt katalog af møbler. Nu har boligmastodonten fundet på en sjov ide i samarbejde med det svenske reklamebureau Åkestam Holst.

De har sammen kreeret kampagnen 'Retail Therapy'.

Det går ud på, at de har taget de mest gængse søgninger fra svenskere på Google og omdøbt flere af Ikeas møbler på hjemmesiden, som du kan se ved at klikke her. Folk har blandt andet søgt råd til deres parforhold, som du kan se nogle eksempler på her.

Eksempelvis hedder gasovnen BETRODD nu 'How to get a girl to like you' - altså, 'hvordan får man en pige til at lide en'.

Der er også dette spejl med indbygget lys i, som normalt hedder STORJORM. Det hedder nu 'My boyfriend is vain' eller 'min kæreste er overfladisk'.

Man kan også købe denne flotte kunstige blomst, der hedder 'How to keep a girlfriend' (Hvordan beholder man en kæreste') der før hed SMYCKA.

Der er også dette strygebræt med navnet DÄNKA, som nu bliver kaldt for 'How to know if he loves med' (hvordan ved jeg, at han elsker mig.)

Se, reklamen i toppen af artiklen.