»Det er en af vores topsellere.«

Det er vigtigt for en virksomhed at kunne sælge sit produkt på bedst mulig måde.

Men nogen gange går tingene ikke helt efter planen og man kan hurtigt misforstå, hvad der egentligt bliver solgt. Det kan være på grund af produktets navn, indpakning - eller form. Denne gang er det formen, det drejer sig om.

Firmaet Best Friend DK, der forhandler og sælger kæledyrsprodukter, har netop lagt et opslag på Facebook, som måske kan misforstås.

Anders Hemmingsen har fanget produktchefen Lene på Facebook-chatten:

Jeres ‘fotokonkurrence’-opslag har fået en del flere likes og delinger end jeres andre opslag - Hvorfor tror du det?

»Faktisk er engagementet ikke specielt større end på andre af vores konkurrencer. Vi oplever ofte mange hundrede kommentarer og likes på vores opslag. Lige dette specielle opslag er nok lidt hjulpet af den ret unikke udformning på legetøjet. Folk synes det er sjovt og deler det gerne med deres venner.«

Hvilke reaktioner har I fået fra folk?

»En del sjove kommentarer fra folk, som ser noget andet end hundelegetøj, men også en del kommentarer fra folk, som rent faktisk har købt legetøjet til deres hunde, og som giver os ret i, at hunden ikke kan ødelægge det. Vi har før postet om dette legetøj, så vi ved at begge slags kommentarer kommer, og de er velkomne. Vi er blot glade for interessen,« griner Lene.

Sælger den mere end jeres andre produkter?

»Det er en af vores topsellere, så vi er ganske godt tilfredse.«