Ulykke med flere biler på motorvej
Flere biler er involveret i en ulykke angående vejarbejde syd for Skanderborg.
Flere biler er involveret i en ulykke angående vejarbejde syd for Skanderborg.
Fredag har der været en ulykke med flere biler på E45 i sydgående retning.
To biler holder lige nu i venstre spor umiddelbart efter rastepladsen ved Ejer Bavnehøj, mens en tredje bil holder inde i vejarbejdet på stedet.
Det skriver P4 Trafik.
Bilerne er kørt ind i afmærkningen ved vejarbejdet, og der ligger derfor vragdele i begge sydgående spor.
Ifølge Vejdirektoratets Trafikkort er vejhjælp på stedet og et spor er spærret.
Ulykken er præcist foregået på E45 fra Aarhus mod Horsens ved Ejer Bavnehøj.
B.T. følger sagen.