Opdateret 26.06.26 klokken 07.32: Arbejdet er færdigt, og trafikken kører igen.
En lastbil er brudt i brand og spærrer i øjeblikket Sydmotorvejen i nordgående retning.
Spærringen gælder mellem 44 Eskilstrup og 43 Nørre Alslev, oplyser P4 Trafik.
Det betyder, at al trafik skal køre fra ved 44 Eskilstrup og derefter køre via Nørre Alslev for at komme tilbage på motorvejen.
Brandvæsnet er ankommet til stede og er i gang med slukningsarbejdet.
Der er ingen tidshorisont og lang kø.
B.T. følger sagen.
Del:
