Østjyske Motorvej fra Aarhus mod Horsens er lige nu helt spærret mellem Info-Teria Pedersminde/Blankhøj og Aarhus Vest.

Det skyldes et uheld på en motorvejsrampe, fremgår det af Vejdirektoratets trafikkort. 

Afspærringen forventes først ophævet omkring klokken 22.30.

Det vides ikke, om der er nogen tilskadekomne i forbindelse med uheldet. 

Redning er på stedet.  

Opdateres ...