Lastbil har revet køreledning over på letbane
Flere afgange kan være helt aflyst.
Flere afgange kan være helt aflyst.
Der er opstået problemer på letbanen i Aarhus.
Det skyldes en nedfalden køreledning, skriver Midttrafik på sin hjemmeside.
Den iturevne køreledning betyder, at flere afgange på linje L2 mellem Aarhus H og Mårslet, kan være helt aflyst.
Ifølge TV 2 Østjylland, er der tale om en lastbil, der har påkørt ledningen.
B.T. følger sagen