Der er opstået problemer på letbanen i Aarhus.

Det skyldes en nedfalden køreledning, skriver Midttrafik på sin hjemmeside.

Den iturevne køreledning betyder, at flere afgange på linje L2 mellem Aarhus H og Mårslet, kan være helt aflyst. 

Ifølge TV 2 Østjylland, er der tale om en lastbil, der har påkørt ledningen.

B.T. følger sagen