En markbrand langs det sydgående spor mellem Senhøj Rasteplads og afkørsel 34 Hobro Nord skaber kaos i trafikken. 

Kraftig røg fra branden ryger ind over motorvejen, hvilket betyder, at der er hårde opbremsninger i sydgående retning.

Det skriver P4 Trafik.

Ifølge vejdirektoratets trafikkort fremgår det, at der er nedsat sigtbarhed på E45.

Det fremgår ikke, hvor længe man kan forvente, at trafikken i området er påvirket. 

B.T. følger sagen.