Opdatering: Der er nu ryddet op efter uheldet, men der er stadig noget forlænget rejsetid tilbage, melder Vejdirektoratet.

Mandag eftermiddag er den københavnske trafik hårdt presset.

Især bilisterne, der skal ind mod København via Øresundsmotorvejen.

Her spærrer et uheld nemlig højre spor mellem 19 Ørestad og 20 København C, skriver Vejdirektoratet.

Og det skaber en stor mængde kø.

Der forventes derfor forlænget rejsetid mellem 16 Lufthavn Øst og frem til 20 København C.

Faktisk helt op til en time, oplyser Vejdirektoratet.

Opdateres ...