Mandag udkom den længeventede udgave af Sports Illustrated, hvor en række kendte og mindre kendte kvinder stiller op i badetøj. I sidste års udgave var danske Nina Agdal på forsiden, og i år gør Caroline Wozniacki hende selskab i magasinet.

På sin twitter-profil har Wozniacki nu selv løftet sløret for, hvordan hun tager sig ud på bikinibillederne.

»Jeg er begejstret over at være inkluderet i 2015-SI Edition,« skriver hun på det sociale medie.

Den amerikanske tennisskribent Ben Roethlisberger har på sin twitter-profil også lagt billeder fra badetøjs-serien med den danske tennisdarling ud.

Opmærksomheden omkring Caroline Wozniacki er nærmest eksploderet, siden det kom frem, at hun ville optræde i Sports Illustrated. Tidligere mandag vurderede Kresten Schultz Jørgensen, administrerende direktør i Lead Agency, der beskæftiger sig med branding og kommunikation, at billederne har en høj værdi for den 24-årige dansker.

»Jeg synes, det er ekstremt godt gået af hende. Hun lever jo ikke kun af at spille tennis - hun lever også af at dyrke sit brand,« sagde Schultz Jørgensen og uddybede:

»Værdien i at optræde i det her magasin er for Caroline Wozniacki et tocifret millionbeløb - i dollars. Som personligt brand træder hun helt op i Champions League. Det bliver ikke større end Sports Illustrated Swimsuit Issue. Hun er inde i det rum, hvor en række topmodeller ville brække deres arm på langs for at komme ind.«

Sports Illustrated har også lagt et helt galleri samt to video med Wozniacki op.

I den ene optræder hun alene, mens den anden video både er med danskeren og MMA-udøveren Ronda Rousey.

Du kan se de to videoer ved at klikke her og her - galleriet kan findes her