Den danske OL-guldvinder Pernille Blume kan andet end at svømme hurtigt i et bassin.
I den aktuelle udgave af Bilkas tilbudsavis optræder den danske svømmer nemlig i en reklame for undertøjsmærket Sloggi. Se bare her:
Tidligere har både sagen Kylie Minogue og den danske model Nina Agdal optrådt i det velkendte undertøj, og nu forsøger varehuset sig altså at markedsføre undertøjet med 24-årige Pernille Blume.
Blume er udover at være god foran et kamera i den grad også i god i et bassin. Lørdag blev det til en sølvmedalje på 50 meter fri ved EM i Glasgow, hvor hun slog dansk rekord og kun var én hundrededel af et sekund fra guldet. Øverst i artiklen kan du se den tætte finale.
Derudover havde hun også en stor andel i, at den danske holdkap hev en EM-bronze i land i 4X100 meter fri.
Tirsdag skuffede Pernille Blume dog fælt, da hun noget overraskende ikke formåede at svømme sig videre til EM-finalen i 100 meter fri.