Fredagens Superliga-kamp mellem Silkeborg og AaB fik et grimt efterspil, da der opstod ballade på en bar i Silkeborg.
Lidt efter klokken 02 natten til lørdag kom meldingen til Midt- og Vestjyllands Politi, at der var opstået tumult og slagsmål på Rabalder Bar i centrum af Silkeborg.
Det skriver TV Midtvest.
Politiet oplyser, at der var 20 personer involveret i balladen, og ifølge vagtchefen, som mediet har talt med, var fans af begge hold involveret.
Politiet har indtil videre ikke sigtet nogen i sagen, men det kan ske på et senere tidspunkt, lyder det.
Allerede under kampen var der tilskueruroligheder og pyro-ballade på lægterne.
Silkeborgs økonomidirektør Claus Christensen varsler sanktioner mod de fans, der smed pyroteknik på banen.
Del:
