Lisa Bachmann Clausen må have fået sig noget af et chok, da hun vågnede torsdag morgen. 

Her blev hun mødt af et skræmmende syn, da hun skulle kigge til sine heste. 

Det skriver hun i et opslag på Facebook

'Natten til torsdag har der været en syg person og mishandlet flere af vores heste og fjernet hegn på græsset på to folde,' skriver hun på Facebook.

Videre forklarer hun, at en af hestene er syg med kolik grundet for meget græs, mens gerningsmanden har skåret i tre andre heste.

Til TV 2 Fyn fortæller Lisa Bachmann Clausen, at hun formoder, at det er en tidligere gerningsmand, der viser sig igen. 

»Det skete også i Voldtofte for nogle års tid siden, og det er ikke så langt fra os. Det er højst sandsynligt den samme, vil jeg tro. Jeg tænker ikke, der er mange mennesker, der gør sådan noget,« siger hun til mediet.

Lisa Bachmann Clausen skriver i sit opslag, at politiet og dyrlægen var på stedet torsdag. 

Hun har nu sat overvågning op ved indhegningen.