Fire personer anholdt efter dødsulykke
Ulykken fandt sted tirsdag aften, da en personbil kørte ind i et parcelhus
Ulykken fandt sted tirsdag aften, da en personbil kørte ind i et parcelhus
Fire personer er anholdt efter en beboer i Tilst ved Aarhus blev dræbt tirsdag aften.
Det skriver DR.
Ulykken skete, efter at en patruljevogn klokken 23.48 havde eftersat en personbil.
Personbilen kørte direkte ind i muren på parcelhuset, der ligger på Hindøvænget i parcelhusområdet Skjoldhøjparken i Tilst.
- I forbindelse med en kortvarig eftersættelse påkørte den eftersatte personbil et parcelhus i Tilst, har vagtchef ved Østjyllands Politi Morten Bang oplyst onsdag morgen.
Ifølge pressemedarbejder hos Østjyllands Politi Jakob Christiansen var der fire personer i bilen, som alle er blevet anholdt.
Ingen af dem er kommet alvorligt til skade.
Den Uafhængige Politiklagemyndighed (DUP) bekræfter, at den afdøde beboer en 64-årig kvinde.
Sagen behandles af DUP'en, som skal undersøge, om de forhold, som betjentene skal tage med i deres beregninger, når de kører udrykning, har været overholdt.
Det er endnu uvist, hvorfor patruljevognen eftersatte personbilen.