Hov, giv os lov at afspille artiklen. Den er klar, når du har klikket 'Tillad alle'
»Det er stukket fuldstændig af for PostNord.«
Udmeldingen kommer fra Finn Mathiesen. Han har ikke meget tilovers for selskabet, efter hans pakke er havnet 45 kilometer væk fra hjemmet på Nordfalster.
Udlevering af pakker plejer ellers at fungere perfekt, fortæller 54-årig Finn.
Ifølge ham er der nemlig to steder i hjembyen Stubbekøbing, hvor PostNord kan levere pakker. Men nu er det altså stukket helt af, mener han.
»Jeg får en besked om, at min pakke er blevet leveret i Maribo. Altså omkring 45 kilometer væk. Og der er ingen forklaring på, hvorfor.«
»Det er som om, at de bare tipper lortet af i én stor møgbunke. Det er elendig service.«
Og ikke nok med det.
Finn Mathiesen er ikke lykkedes med at komme igennem til PostNords kundeservice. Hver gang han forsøger, bliver han nemlig 'smidt af.'
»Der er umuligt at få kontakt til dem. Enten bliver man smidt af med det samme, eller også lyder det, at der ikke er plads i køen på grund af travlhed.«
Heldigt for Finn skulle en kammerat tilfældigvis til Maribo og derfor slap han for den lange køretur. Men vreden, den er han ikke sluppet helt af med.
»Jeg har brækket mig lidt over det på Facebook, og nogen skrev, at jeg skulle passe på mit blodtryk,« fortæller han.
PostNord har undersøgt sagen, og forklarer, at der tale om »en menneskelig fejl:«
»Vi har undersøgt sagen, og der er tale om en menneskelig fejl, der har resulteret i, at Finn desværre har fået leveret sin pakke i Maribo. Med mere end 80 millioner pakkeleveringer årligt, er det umuligt at undgå enkelte fejl, som denne. Langt størstedelen af vores pakker bliver leveret korrekt og helt uden problemer. Det ændrer desværre ikke oplevelsen for Finn – og for den, vil vi gerne beklage,« siger Helle Nielsen, chef for Retail i PostNord.