Den populære betalingsapp MobilePay var lørdag eftermiddag nede i cirka en time.
Og det har fanget mange overførsler i et decideret limbo.
Overførsler, der blev forsøgt under nedbruddet, er nemlig ikke gået igennem på appen, men står nu som reserveret på brugeres netbank.
Helt konkret er der tale om 1700 overførsler, der sad fast i systemet, oplyser Danske Bank til B.T.
Nedlukningen skyldtes en teknisk fejl, og lige nu arbejder banken, der ejer MobilePay, på at afvikle de 1700 reservationer.
Derudover arbejder de også på at annullere de overførsler, som brugere har sendt af flere omgange, da pengene aldrig nåede frem til modtageren.
Danske Bank kan endnu ikke meddele, hvornår de får annulleret betalingerne, men de forventer, at det lykkes i løbet af aftenen.
Netbank, Mobilbank og MobilePay var nede i cirka en time fra klokken 16.30, oplyser Danske Bank til Ritzau.