Stor overraskelse: Kongen dukkede pludselig op ved lokal brugs
Kong Frederik kom på uventet besøg ved Brugsen i Vester Nebel

Kong Frederik kom på uventet besøg ved Brugsen i Vester Nebel

Lokale sønderjyder må have fået sig noget af en overraskelse, hvis de var forbi den lokale 'Brugsen Vester Nebel' mandag.
Her dukkede selveste Kong Frederik nemlig op i en Bugatti-veteranbil, som skulle tankes.
Det skriver Billed-Bladet på baggrund af informationer fra JydskeVestkysten og tvSyd.
'Velkommen til Vester Nebel. Hans Majestæt Kong Frederik X. Godt at kongen også tanker i Vester Nebel. OK BENZIN Vester Nebel er blevet “kongelige hofleverandør”, skriver de i et humoristisk opslag på Facebook.
B.T. har talt med Brugsen Vester Nebel, som har givet tilladelse til at bruge deres billeder af besøget.

Kongehuset har bekræftet over for tvSyd, at besøget var i forbindelse med 'International Bugatti Meeting Denmark 2026', og at kongen besøgte træffet i privat regi.
Han har ligeledes besøgt Koldinghus i Kolding, Billund og Jels.
Det er første gang siden 1977, at Danmark afholder det internationale Bugatti-træf.