Hvis du tror, at vilde blomster skal plukkes i en grøftekant, så smut lige en tur på TikTok.
I foråret gik en buket med kunstige blomster købt i Jysk viralt på nettet.
Her blev det en trend at vise, hvordan blomsterne kunne arrangeres.
Og resultatet kunne hurtigt ses i butikkerne.
Blomsterbuketten 'Kristian' blev nærmest revet væk og udsolgt på rekord tid, efter det var blevet en trend på TikTok at vise, hvordan blomsterne kunne arrangeres.
Nu er blomsterne tilbage på hylderne, skriver den norske avis Dagbladet.
De kunstige markblomster var nemlig også et kæmpehit hos vores nordiske broderfolk.
På TikTok vrimler det med tip og ideer til, hvordan blomsterne kan pifte op på indretningen.
Jysk ønsker ikke at oplyse, hvor godt 'Kristian' sælger.
»Interiør generelt, og dermed også kunstige blomster, er en kategori i kraftig vækst – og vi er meget glade for vores salgstal,« siger salgs- og markedschef i Jysk Norge, Krister Andreassen, til Dagbladet.