Sodavandsgiganten er klar med en erstatning, der smager mere som originalen.
Coca-Cola kommer fredag med lidt af en nyhed for sodavands-entusiaster: Gigantfirmaet dropper varianten Zero Sugar.
Det skriver The Sun.
Årsagen er en ny drik, som Coca-Cola har brugt fem år på at udvikle. Den hedder Coke No Sugar, og skal være en direkte erstatning for Zero.
Den nye No Sugar er allerede i Mexico, og i den kommende tid vil Coca-Cola fylde butikshylder i Australien og New Zealand med den.
Zero bliver der indtil videre, men vil stille og roligt blive udfaset, skriver The Sun.
Der er endnu ingen udmelding om, hvornår udskiftningen kommer til at ske i Danmark.
Coca-Cola lover i en pressemeddelelse, at den nye No Sugar smager så meget som den originale sukkervariant, at man ikke kan smage forskel.
Coca-Cola har de seneste år oplevet et fald i både omsætning og indtjening, og må se konkurrenten Pepsi hale ind på dem på det globale marked.
De har tidligere meldt ud, at light-produkter skal vende skuden, og det er altså det, der nu er sat i gang.