Danskerne elsker måltidskasser - men de skal være fleksible, så familien får noget forskelligt at vælge imellem. Netop nu stormer en ny spiller ind på det danske marked.

I mange tusinde danske hjem er aftensmaden overladt til kokke, som sammensætter lækre måltider - og tilmed køber ind og leverer ingredienserne ved din hoveddør. I mange familier gør måltidskasser livet nemmere, og sikrer at hele familien får varieret og spændende mad i stedet for de samme fire-fem retter, som de fleste af hos har på repertoiret.

Og netop fleksibilitet er i højsædet hos den nye og yderst populære HelloFresh, som er verdens største måltidsleverandør. Hver uge har du 12 forskellige måltider at vælge imellem, og du kan lige nu spare 30% på dine to første måltidskasser.

HelloFresh vil være størst i Danmark - og de er på vej mod førstepladsen med stormskridt.

Når din måltidskasse bliver leveret, er den fyldt med råvarer og lækre opskrifter.
Når din måltidskasse bliver leveret, er den fyldt med råvarer og lækre opskrifter.
Vis mere

»Vi er enormt begejstrede og taknemmelige for, at vi kan tilbyde danskere i hele landet et nyt og forfriskende enkelt alternativ inden for måltidskasser. I Danmark har vi et meget etableret marked for måltidskasser, men vi føler os sikre på, at vi med vores koncept kan tilbyde en større fleksibilitet og et mere enkelt koncept,« siger Kristian Hald, adm. direktør for HelloFresh i Danmark.

Han peger på, at HelloFresh omhyggeligt har analyseret det danske marked og ved, hvad de øvrige måltidskasser på markedet tilbyder.

»Vi har testet vores produkt på forskellige kundesegmenter, og ved hjælp af deres feedback har vi skræddersyet et af de mest fleksible koncepter, som jeg mener gør os unikke på det danske marked,« forklarer han.

I en undersøgelse, som Foreningen for Dansk Internethandel har foretaget, peger 39% på, at fleksibilitet og bekvemmelighed er de vigtigste parametre, når de vælger, hvem der skal levere deres måltidskasser.

Klik her og få 30 procent rabat på dine to første måltidskasser fra HelloFresh.

Dette indhold er produceret i samarbejde med en annoncør. Berlingske Medias uafhængige redaktioner har intet med udarbejdelsen og publiceringen at gøre.

Andre læser også