Det har skuffet en lang række fans af Danmarks vel nok største popstjerne Rasmus Seebach, at hans netop udgivne album 'Før vi mødte dig' ikke er landet i postkassen til tiden. Tre dage efter, at det skulle være ankommet på releasedagen, er der stadig fans, der forgæves spejder efter den længe ventede plade.

På Rasmus Seebachs Facebook-side, hvor 433.000 fans følger ham, har der siden 5. oktober været link til forudbestillingen af albummet, men alligevel har mange måttet indse, at pladen ikke er kommet rettidigt.

'Spar os for at blive kede af det,' skriver en eksempelvis.

En af popstjernens mange fans Sandra Krogh Villebro fortæller, at hun forudbestilte CD’en lige så snart, at Rasmus Seebach lagde et link ud på sin Facebook-side.

»Jeg kan rigtig godt lide hans musik, og min datter er også helt vild med ham. Det har hun været, siden hun var tre år, og hun kan synge de fleste af hans sange,« siger hun.

Men Sandra Krogh Villebro er ærgerlig over, at hun endnu ikke har fået hænderne i 'Før vi mødte dig.'

»Jeg har en streamingtjeneste på Telmore, hvor jeg kan høre albummet, men jeg er selvfølgelig skuffet over ikke at have modtaget cd’en. Det er møg træls, for pengene er jo trukket,« siger hun og fortsætter:

»Det blev lovet, at vi fik den på releasedagen, og det er noget andet at kunne sætte en CD på frem for at streame. Jeg har alle hans CD’er, og en CD kan jeg også tage med ud i bilen. Desuden støtter man også op om hans musik ved at købe albummet på CD, og det vil jeg rigtig gerne.«

I en mail mandag eftermiddag til Sandra Krogh Villebro beklager distributøren forsinkelsen.

'Vi har desværre været udsat for en del forsinkelser i posten, og det beklager jeg meget, og det er nok desværre det, som også har ramt din leverance. Men CD'en er altså på vej til dig, og bedste bud er, at denne er fremme senest i morgen,' står der, hvorefter Sandra Krogh Villebro tilbydes en t-shirt som plaster på såret.

Manager for Rasmus Seebach, Nicolaj Bundesen, skriver i en SMS til BT, at alle fans, der har oplevet forsinkelser, er blevet tilbudt en kompensation. De fleste har fået deres CD’er rettidigt, skriver han.