Aqua-Lene springer ud som discount-model
Prismærket på det kilotunge bling kan dog virke afskrækkende på de fleste, da prisen for en designer-kæde ofte starter i tusindkronersklassen.
Det råder det svenske smykkefirma, Glitter, nu bod på. Smykkekæden, der byder på glitter og glimmer til discountpris, lancerer nemlig en budgetvenlig designer-kollektion i samarbejde med den norske smykkedesigner, Børre Olsen, som står bag mærket SO-B.
Samarbejdet så dagens lys i 2012, da Glitter lancerede sin første SO-B kollektion i Norge, men nu lanceres de eksorbitante smykker i resten af Skandinavien.
Foto: To statement-kæder fra den nye Glitter kollektion til 799 kr. (1) og 999 kr. (2).
Glitter har hyret Aqua-sangerinden, Lene Nystrøm, som kampagnemodel for de budgetvenlige smykker. Model-tjansen for Glitter bliver dog ikke 39-årige Lene Nystrøms debut som smykkemodel. Nystrøm var nemlig kampagnemodel for det eksklusive danske smykkefirma, Ole Lyngaards 2010/2011 kollektion. At sangerinden dermed tager skridtet fra high fashion til high street, var da også med i Nystrøms overvejelser, inden hun skriblede sit navn på kontrakten.
- Det føles ret banebrydende i forhold til de high-end kampagner jeg tidligere har repræsenteret, men denne gang synes jeg først og fremmest at det er meget flot og spændende, at lave en nordisk kampagne for så tiltalende og unikke produkter. Jeg elsker udfordringer og at gå lidt imod det forventede, og jeg synes Glitter by SO-B har været imponerende i sin nordiske storsatsning med at tænke 'out of the box', siger Lene Nystrøm bl.a om samarbejdet i en pressemeddelelse.
SO-B/Glitter kollektionen lanceres i Glitters butikker d. 7. maj og indeholder 12 smykker til mellem 299-1499 kr. stk. www.glitter.dk & www.borreolsen.com
mest læste
skal vente 10 år
Lasse
rystet
Lasse
rystet
Lasse
rystet
Skriver historie
Hele vejen
fra serie 1
Hele vejen
fra serie 1
Hele vejen
fra serie 1
weekendavisen
historisk
nyre
historisk
nyre
historisk
nyre