Der er lørdag formiddag sket et uheld på E20 Fynske motorvej, der giver voksende kø. 

Det oplyser P4 Trafik. 

Politi og redning er fremme, og det venstre spor er spærret. Køen vokser fortsat og begynder fra et motorvejskryds i Odense. 

Ifølge Vejdirektoratet forventes der i skrivende stund en forlænget rejsetid mellem 10 til 30 minutter grundet uheldet. 

Endnu et uheld er sket på samme strækning dog i retningen mod Sjælland ved afkørsel 52 Odense SV. 

Politi og redning er ikke på stedet og bilerne holder i det venstre spor, der også får trafikken på denne strækning til at vokse. 

Opdateres ...