43-årig mand snublede på togskinner og stoppede togtrafikken
En mand snublede på togskinnerne og nåede at krybe ud til siden, før et tog kom på Middelfart Station.
En mand snublede på togskinnerne og nåede at krybe ud til siden, før et tog kom på Middelfart Station.
Togtrafikken er søndag aften indstillet på Middelfart Station klokken 20.20.
Det skyldes, at en 43-årig mand har befundet sig på skinnerne.
- Han ville krydse skinnerne, fordi han tror, han står på den forkerte perron, men så falder han på skinnerne og slår hovedet, siger vagtchef ved Fyns Politi Sten Nyland.
- Og så kryber han ud til siden, tilføjer han.
Manden blev derfor ikke ramt af toget, hvilket ellers blev meddelt over toghøjttalere tidligere på aftenen.
Her lød det, at der var sket en personpåkørsel på Middelfart Station.
Manden blev efterfølgende hjulpet op, og han tilses søndag aften af en læge.
Han er lettere tilskadekommen, lyder det fra politiet.
Politiet forventer snart at være færdige med deres arbejde på stedet, hvorefter togtrafikken kan genoptages.
/ritzau/