Søger vidner efter overfald på to unge mænd
Overfaldet skete tidligere i juni midt om natten i et S-tog.

Overfaldet skete tidligere i juni midt om natten i et S-tog.

Natten til 13. juni blev to unge mænd på 17 og 18 år overfaldet i S-toget mellem Køge og Ølby af en gruppe unge mænd.
Og nu søger politiet vidner, der har set episoden.
Det skriver Midt- og Vestsjællands Politi i en meddelelse på PolitiUpdate.
Tre jævnaldrende unge mænd fra Køge blev onsdag morgen anholdt i forbindelse med sagen og sigtet for grov vold. En fjerde mistænkt er også blevet identificeret.
Og selvom overvågningen fra toget hjælper Midt- og Vestsjællands Politi et stykke af vejen, så har de stadig brug for hjælp fra offentligheden, skriver politikredsen.
Overvågningen viser nemlig, at der var flere vidner til stede, og dem vil politiet meget gerne i kontakt med. Så ring 114, hvis du har oplysninger i sagen, lyder det.