Serbisk mand udvist: Havde 50 kilo amfetamin
Manden nægter sig skyldig i anklagerne.
Manden nægter sig skyldig i anklagerne.
Han har angiveligt sørget for, at der var stoffer i en række danske byer, men nu er det slut.
En 42-årig serbisk mand blev mandag idømt 13 års fængsel samt udvisning for at have været i besiddelse af intet mindre end i alt 50 kilo amfetamin, fire kilo kokain samt 20 kilo hash.
Det skriver Syd- og Sønderjyllands Politi i en pressemeddelelse.
Manden er bosiddende i Sønderborg i Sønderjylland, og har ifølge politiet fungeret som kurer med narkotikummet i flere byer i Danmark.
Den serbiske mand nægter sig skyldig.
Manden tager sig nu betænkningstid til, om han skal anke dommen.