Han har angiveligt sørget for, at der var stoffer i en række danske byer, men nu er det slut. 

En 42-årig serbisk mand blev mandag idømt 13 års fængsel samt udvisning for at have været i besiddelse af intet mindre end i alt 50 kilo amfetamin, fire kilo kokain samt 20 kilo hash.

Det skriver Syd- og Sønderjyllands Politi i en pressemeddelelse. 

Manden er bosiddende i Sønderborg i Sønderjylland, og har ifølge politiet fungeret som kurer med narkotikummet i flere byer i Danmark.

Den serbiske mand nægter sig skyldig. 

Manden tager sig nu betænkningstid til, om han skal anke dommen.