Sankthans gik galt: Mand fløjet til Rigshospitalet
En Sankthansaften aften gik grueligt galt.

En Sankthansaften aften gik grueligt galt.

Det skulle have været en sankthansaften ved bålet.
Men tirsdag aften gik det galt i Himmerland.
En 40-årig mand fra Aalestrup endte med andengradsforbrændinger og blev fløjet til Rigshospitalet.
Det skriver TV2 Nord.
Ulykken skete, da manden hældte benzin på et sankthansbål, som en anden tændte efterfølgende.
Den 40-årige mand blev efter ulykken fløjet til Rigshospitalet.
Han er dog stabil og uden for livsfare, lyder det.