Roskilde Festival reagerer efter dødsulykke
Festivalarrangørerne udtaler nu, at de er »meget berørte« over ulykken.

Festivalarrangørerne udtaler nu, at de er »meget berørte« over ulykken.

En 21-årig mand døde natten til søndag efter en togpåkørsel i nærheden af festivalområdet på Roskilde Festival.
Nu reagerer festivalarrangørerne på hændelsen til Ekstra Bladet.
»Vi er meget berørte over den tragiske ulykke, der skete i nat, hvor en ung mand, der var deltager på Roskilde Festival, har mistet livet«, lyder det fra Christina Bilde, der er vicedirektør på festivalen til mediet.
Videre sender hun de varmeste tanker og medfølelser til den unge mands pårørende.
Christina Bilde oplyser, at Roskilde Festival hjælper politiet med at tage sig af de unge, som den 21-årige mand boede i camp med.