Politiet massivt til stede ved vandet: 'Er ikke set komme op igen'
»Vi er talstærkt til stede, med alt hvad vi kan trække på.«
»Vi er talstærkt til stede, med alt hvad vi kan trække på.«
Opdateret klokken 19:23: De er fundet! Vagtchefen, Nicolai Ullits, fortæller nu til B.T., at de to drenge er hevet op af vandet:
»Det var to drenge ved bryggen, der var hoppet i vandet. Men her for et kvarters tids siden fik vi fundet drengene og fik dem op af vandet. Det er jo glædeligt,« fortæller vagtchefen.
Københavns Politi er i øjeblikket massivt til stede på Islands Brygge i hovedstaden.
Det skyldes, at politikredsen havde modtaget en anmeldelse om, at to personer, der skal være hoppet i vandet, ikke er set komme op igen, forklarede politichefen.
»Vi er derfor talstærkt til stede, med alt hvad vi kan trække på. Herunder brandvæsen og havneværter,« vagtchefen til mediet.
Vagtchefen, Nicolai Ullits, fortæller nu til B.T., at de to drenge er hevet op af vandet.
»Det var to drenge ved bryggen, der var hoppet i vandet. Men her for et kvarter tids siden fik vi fundet drengene og fik dem op af vandet. Det er jo glædeligt,« fortæller vagtchefen.
B.T. har forsøgt at få en kommentar fra Københavns Politi i sagen, men det har ikke været muligt.