Østjyllands Politi udsendte natten til torsdag en efterlysning af en ung kvinde, der havde forladt sit hjem i nedtrykt sindstilstand.

Nu er der godt nyt i sagen.

For den 18-årige unge kvinde er »blevet fundet i god behold«, oplyses det i en myndighedsmeddelelse udsendt af politikredsen.

Den unge kvinde havde forladt sin bopæl i Odder natten til onsdag.

»Østjyllands Politi har ikke yderligere kommentarer til sagen,« oplyses det.

Kvindens navn og billede er fjernet fra artiklen, efter hun er blevet fundet.