En 82-årig mand med Alzheimers forlod søndag formiddag sit hjem i Silkeborg. 

Siden har familien ledt efter ham - men uden held. 

Det fortæller Andreas Andersen, der er vagtchef ved Midt- og Vestjyllands Politi, til TV Midtvest

Klokken 17.52 så familien ham på Vestre Ringvej i Silkeborg, hvor han løb ind i en nærliggende skov. 

Derfor er politiet nu ude og hjælpe med eftersøgningen af ham.

Manden er 82 år, 175-180 centimeter høj, almindelig af bygning og iklædt skjorte og lyseblå bukser. Derudover bærer han briller og har en sort plet i panden.

Hvis man har set noget, vil politiet gerne høre mere på 114.

B.T. følger sagen