Mand afgik ved døden: Nu er to sigtet
Mand lå værgeløs på jorden, mens han blev slået af to andre mænd, lyder sigtelse. Han afgik senere ved døden.
Mand lå værgeløs på jorden, mens han blev slået af to andre mænd, lyder sigtelse. Han afgik senere ved døden.
En 46-årig mand og en 25-årig mand er sigtet for vold med døden til følge, efter at en mand afgik ved døden i Harndrup på Nordvestfyn lørdag aften.
Det skriver Fyens Stiftstidende, der er til stede ved et grundlovsforhør søndag, hvor mændene fremstilles.
Mændene blev anholdt lørdag. De mistænkes for at have tildelt manden adskillige slag mod hoved og krop.
Ifølge sigtelsen fortsatte slagene, mens offeret lå værgeløs og fastholdt på jorden, skriver mediet.
Fyns Politi har søndag aften ingen kommentarer til sagen.
/ritzau/