LIGE NU: Kongeskibet Dannebrog med i eftersøgning


Kongeskibet Dannebrog er med i eftersøgningen efter en ung mand, der er forsvundet i det sydfynske øhav.
Det bekræfter Forsvarskommandoen til TV 2 Fyn.
Her lyder det, at der ikke er kongelige ombord på Kongeskibet.
Skibet deltager i eftersøgningen, da det befandt sig i området.
En mand i midten af 20'erne formodes at have mistet livet, efter at en jolle onsdag aften kæntrede ved havnebyen Spodsbjerg på Langeland.
De pårørende til den mand, der formodes at have mistet livet, er underrettet.
Når eftersøgningen stadig pågår, skyldes det ifølge Forsvarskommandoen, at vandet er relativt varmt grundet årstiden.
Det oplyser forsvarskommandoen til TV 2 Fyn.
Opdateres...