En kvinde er tirsdag eftermiddag blevet ramt af en bil på Borups Alle på Frederikberg. 

Det oplyser vagtchef ved Københavns Politi Annette Ostenfeldt til TV 2.

Anmeldelsen rullede ind klokken 15.21 og politiet er stadigvæk på stedet. 

Kvinden var ved bevidsthed, da politiet ankom. 

B.T. følger sagen.