En knallertkører er mandag morgen bragt til Odense Universitetshospital. 

Manden har været involveret i en færdselsulykke med en personbil i Årslev, oplyser Fyns Politis vagthavende til B.T. 

»Vi har stadig indsatslederen til stede derude,« fortæller hun til B.T.

Politiet er i øjeblikket i gang med at rydde op efter uheldet, og danne sig et overblik over ulykkens omfang. 

Knallertføerens tilstand er endnu ukendt oplyses det.