En knallertkører er mandag morgen bragt til Odense Universitetshospital.
Manden har været involveret i en færdselsulykke med en personbil i Årslev, oplyser Fyns Politis vagthavende til B.T.
»Vi har stadig indsatslederen til stede derude,« fortæller hun til B.T.
Politiet er i øjeblikket i gang med at rydde op efter uheldet, og danne sig et overblik over ulykkens omfang.
Knallertføerens tilstand er endnu ukendt oplyses det.
Del:
